Friday, June 10, 2011

MarAton Running Man...

assalamualaikum..
dah 3 minggu ye saya x update belog ni..hahaha...akhirnya saya da ada kekuatan untuk menaip entry yang x seberapa ni..huhuhu..sebenarnya saya menyibukkan diri menjadi peminat setia Running Man..ala, reality show Korea yang best 2.tipu la kalau korang x tau kn...memang best giler kowt...

nak tau buktinye..?saya berjaya habiskan 39 episode dalam masa 3 minggu je..hahaha...xkira esok exam ke kuiz ke malam 2 mesti tengok jugak walaupon 1 episod..pukul 2 3 pagi baru tido dok mengadap menatang 2..ase cam bodoh pon ada jugak cikit2 tapi xpe asalkan saya enjoy..hahaha...

sebenarnya target saya memang nak habiskan semua episod sebelum final ni..kalau dok tengah gile masa nak final kan susah..ada jugak yang meraung masa tengok result nanti..tahniah kepada diri ini yang berjaya habiskan 39 episode 2..nanti dok umah baru  nak download latest episode...hehehe..
ni lee gwang soo ngan jong ki...
 dalam show 2 saya minat Lee Gwang Soo.hahaha..kenape..?sebab dia selalu kena buli & then dia pon buat muka seposen..memang kesian gile kowt..tapi kelakar..hahaha...Monday Couple pon kelakar jugak, especially masa episod yang Valentine Day 2..dan2 nak tiru adegan dalam Secret Garden..ase nak pecah perut gelak..hahaha

ni Monday Couple..

ok..masa untuk buat assignment pulak.huhu.salam..

pesana penaja: nak tengok boleh tapi jangan sampai membodohkan diri macam saya..huhuhu

No comments: